Management-buy-in-Eurovisie-World-Wide
  • Date:
    December 2006
  • Client:
    Eurovisie World Wide BV
  • Sector:
    Trade
  • Service:
    Buy-in advisory

Management buy-in Eurovisie World Wide BV

1 December 2006 zijn R. van Lohuizen en H. van der Werf eigenaar geworden van Eurovisie World Wide BV. Eurovisie was al geruime tijd actief in de handel van brilmonturen en had sinds enkele jaren zich volledig toegelegd om op basis van eigen ontwerpen brilmonturen te laten produceren en deze te vermarkten. Het bedrijf maakte een onstuimige groei door. De eigenaar overwoog toen het bedrijf te verkopen. R. van Lohuizen en H. van der Werf hadden reeds enige tijd het plan opgevat om, door middel van een bedrijfsovername, te gaan ondernemen. Er was voorafgaand al een goed contact tussen alle betrokkenen, waardoor de klik snel was gemaakt. In de jaren na de overname bleef de voormalig eigenaar op creatief en commercieel vlak ondersteunen. Kortom, een uitgelezen basis om de successen van Eurovisie verder uit te bouwen.